تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 98

کد 2506

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره کوچه باغ به عنوان یک وسیله تزیینی است که می تواند در منازل شما مورد استفاده قرار گیرد یا می توانید آن را به عنوان هدیه به دیگران تقدیم کنید تا به عنوان یادگاری از شما آن را به دیوار های منزل خود نصب کنند. تابلو فرش طرح کوچه باغ ماشینی است و از این نظر که دارای الیاف مصنوعی است دچار حملات حشرات موذی همچون بید و موریانه نخواهد شد؛ پس محدودیتی در استفاده از آن نخواهید داشت.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 98 دارای قاب PVC مقاوم در برابر شکستگی و با طول عمر بالا می باشد. قاب PVC مورد استفاده در این تابلو فرش، مقاوم در برابر شکستگی است و از طریق حفظ و حمایت از تابلو فرش در برابر ضربه‌ ها و سقوط‌ ها، برای شما مقاومت بیش تری را فراهم می‌ کند. استفاده از نخ پلی استر در بافت تابلو، به آن خواص مقاومت در برابر رطوبت را می‌ بخشد.

نخ پلی استر از خصوصیاتی مثل مقاومت در برابر پیری و پوسیدگی برخوردار است. این امر باعث می‌ شود تا تابلو با بافت نخ پلی استر، در مقابل نفوذ رطوبت به تابلو مقاومت کند و دوام زیادی داشته باشد. همچنین، نخ پلی استر قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان را نیز داراست. با استفاده از روش‌ های شستشوی مناسب، می‌ توانید تابلو را به راحتی تمیز کرده و از زیبایی و شکوه آن لذت ببرید. با شستشوی منظم و صحیح، می‌ توانید طول عمر تابلو را بیش تر کنید و از آن برای مدت طولانی‌ تری استفاده نمایید.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...