تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 99

کد 2528

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره کوچه باغ یکی از محصولات با کیفیت و مقاوم است که مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف می باشد زیرا مقاوم در برابر رطوبت و حرارت است. این تابلو فرش با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته تولید شده است و دارای قاب پی وی سی ضد ضربه می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 99 زیبایی و طراوت طبیعت را به داخل فضای شما می‌ آورد و در عین حال با قابلیت نصب آسان، نیاز به هیچ نوع زحمت و وقت گذاشتن برای نصب ندارد. با قرار دادن این تابلو فرش در فضای خانه یا محیطی دیگر، شما می‌ توانید محیطی دلنشین و آرام را برای خود ایجاد کنید. تراکم بالا در تابلو فرش ماشینی به معنی تعداد بالایی از رشته‌ ها در هر واحد سطح است. با تراکم بالا، تابلو فرش دارای بافتی سفت و محکم خواهد بود که مقاومت بالایی را به ارمغان خواهد آورد.

این تابلو فرش قابلیت شستشو را دارا می باشد. معمولاً برای شستشوی تابلو فرش ماشینی، از آب و محلول شوینده نرم استفاده می‌ شود. پس از شستشو، تابلو را به آرامی خشک کنید و از آفتاب نورانی مستقیم و گرما بیش از حد خودداری کنید. این تابلو فرش ماشینی برای استفاده در فضا های داخلی و خارجی مانند خانه، دفتر، رستوران، هتل و فروشگاه مناسب است. قابلیت شستشو با دستگاه بخار شوی به آن امکان می‌ دهد که همواره تمیز و ضد عفونی شده باشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...