تابلو فرش ماشینی طرح کوچه قدیمی 19

کد 2062

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه قدیمی از گذشته تا کنون بسیار محبوب بوده و دارای جلوه بسیار زیبا می باشد. این تابلو فرش با مواد بسیار با کیفیت تولید شده ودوام طولانی مدت دارد. همچنین این تابلو فرش دارای قابلیت شستشو است و شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی آن را هم به وسیله بخارشوی و هم به وسیله آب ولرم شستشو دهید. توجه داشته باشید که مواد شیمیایی قوی ممکن است تابلو فرش را از بین ببرد به همین دلیل بهتر است برای شستشو از مواد شیمیایی ملایم استفاده کنید.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه قدیمی 19 دارای قاب پی وی سی مقاوم در برابر رطوبت و حرارت می باشد. این تابلو فرش با نخ پلی استر تولید شده که در صنعت فرشبافی بسیار محبوب است و دارای خواص منحصر به فرد از جمله قابلیت شستشو، مقاومت در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی، مقاومت در برابر نور آفتاب بدون رنگ پریدگی می باشد. این تابلو فرش مناسب برای استفاده در دکوراسیون منزل، محل کار، مراکز تجاری، رستوران و همچنین مناسب برای هدیه دادن می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

تابلو فرش های ماشینی علاوه بر اینکه با مواد با کیفیت تولید می شوند و دارای دوام طولانی مدت می باشند، از قیمت بسیار مناسب تری برخوردارند و همین موضوع سبب شده تا محبوبیت زیادی در بین افراد کسب کنند. ابعاد این تابلو فرش ۸۵ در ۶۵ سانتی متر می باشد. بهتر است شما در هنگام خرید ابتدا دیوار مورد نظر خود را متر کرده و سپس تابلو فرش را با ابعاد مناسب انتخاب کنید زیرا تناسب ابعاد در دکوراسیون منزل بسیار مهم است و باعث ایجاد زیبایی در دکوراسیون می شود. توجه داشته باشید که تابلو فرش ها با انواع ابعاد در فروشگاه جهان موجود می باشند.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...