تابلو فرش ماشینی طرح گاری 10

کد 2405

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه طرح گاری یکی از زیبا ترین و محبوب‌ ترین طرح‌ های فرش ماشینی است که با استفاده از رنگ‌ های جذاب و طرح‌ های خاص، به دکوراسیون داخلی فضا ها زیبایی می‌بخشد. در این طرح خطوط مجزا، به شکلی هندسی و جذاب در فرش قرار گرفته اند که می‌ تواند به دکوراسیون داخلی فضا ها شکوه و زیبایی بخشد. طول این تابلو فرش 115 سانتی متر و عرض آن 65 سانتی متر و وزن آن 6 کیلوگرم می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح گاری 10 یکی از طرح‌ های محبوب تابلو فرش ماشینی است که در بازار فرش و فرش‌ های ماشینی به راحتی قابل دسترسی است. این نوع فرش از پلی استر ساخته شده است و به دلیل قیمت مناسب و زیبایی طرح، بسیار محبوب است. استفاده از تابلو فرش ماشینی با طرح گاری، علاوه بر زیبایی، دارای مزایای دیگری نیز هست. به عنوان مثال، این نوع فرش بسیار مقاوم در برابر خوردگی و فشار است و به راحتی قابل شستشو می‌باشد. همچنین، به دلیل استفاده از نخ‌های پلی استر، این نوع فرش دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب می‌باشد.

اگر می‌ خواهید این نوع فرش را برای خانه‌ تان تهیه کنید، می‌ توانید با مراعات نکاتی مانند شستشو و نگهداری صحیح، عمر آن را بیشتر کنید. بهتر است از مواد شوینده ملایم و مناسب استفاده کنید و از آب گرم برای شستشوی آن استفاده نکنید. همچنین، برای حفظ شکل، از قرار دادن وسایل سنگین بر روی آن خودداری کنید. در کل، تابلو فرش ماشینی با طرح گاری یکی از گزینه‌ های مناسب برای دکوراسیون داخلی فضا هاست که با زیبایی، دوام و مقاومت بالای خود می‌ تواند به دکوراسیون داخلی فضا ها زیبایی و شکوه ببخشد. 

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...