تابلو فرش ماشینی طرح گاری 12

کد 2420

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه طرح گاری از جنس نخ پلی استر ساخته شده است و دارای طرحی زیبا و طبیعی است که شامل ترکیبی از رنگ سبز و قهوه ای است. این نوع تابلو فرش به وسیله ماشین آلات بافندگی بافته شده است و از نظر قیمت نسبتاً ارزان تر از تابلو فرش های دستبافت است و در بسیاری از محیط های داخلی استفاده می شود.

تابلو فرش ماشینی طرح گاری 12 یکی از زیباترین و محبوب ترین تابلو فرش های ماشینی است. این طرح تابلو فرش شامل ترکیب رنگ های سبز، قهوه ای و سفید، طرح های هندسی و گل های ساده است. این تابلو فرش برای استفاده در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن است و معمولا در اتاق خواب، سالن و اتاق نشیمن قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های این تابلو فرش می توان به مقاومت و دوام آن اشاره کرد.

این تابلو فرش با استفاده از نخ با کیفیت پلی استر به شکل دقیقی بافته شده است و از دوام و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و می تواند برای مدت زمان طولانی در مکان دلخواه شما استفاده شود؛ همچنین این نوع نخ به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن است. علاوه بر زیبایی ظاهری، بافت بسیار نرم و لطیف این تابلو ها، به راحتی می تواند به دلیل وزن کم و قابلیت حمل آسان، از یک به اتاق دیگر منتقل شود. قاب PVC که در تولید این تابلو فرش استفاده شده است، باعث می شود تابلو فرش در برابر آسیب های خارجی مقاوم باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...