تابلو فرش ماشینی طرح گاری 14

کد 2435

از {{model.count}}
1,252,350 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گاری با نقش و نگار و جزئیاتی که دارد می تواند انتخاب مناسبی برای دیزاین دکوراسیون مکان های مختلفی از جمله منزل، محل کار، مکان های سنتی، مکان های مدرن و کلاسیک و هر گونه مکان مورد نظرتان باشد. در این تابلو فرش از رنگ های متنوع و زیادی استفاده شده است و زیبایی چشمگیری به تابلو فرش داده است.

تابلو فرش ماشینی طرح گاری 14 دارای ابعاد طول 120 سانتی متر و عرض 70 سانتی متر می باشد و یکی دیگر از تابلو فرش های ماشینی پر طرفدار با یک طرح متمایز و خاص است. طرح گاری باعث شده است تا این تابلو فرش در جلب توجه هرچه بیش تر افراد موثر باشد. این تابلو فرش دارای طرحی باستانی و هنری است که طراحی آن بسیار زیبا و شگفت انگیز می باشد. این تابلو هم به صورت تکی و هم به صورت عمده قابل خرید می باشد.

از مزایای تابلو فرش ماشینی طرح گاری می توان به راحتی پاک شدن و نگهداری، قابلیت های بالایی برای جذب و تحریک حس هنری و تحسین در افراد، قیمت نسبتاً مناسب و هزینه های دکوراسیونی اشاره کرد. همچنین از زیبایی و جذابیت این تابلو می توان در دکوراسیون منزل، دفتر کار و همچنین برخی از اماکن تجاری استفاده کرد. آیا دوست دارید دکوراسیون خانه تان با فضای کلاسیک و لوکس ترکیب شود؟ پس تابلو فرش ماشینی با طرح گاری که امروزه بسیار محبوب است، می تواند بهترین راه کار باشد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...