تابلو فرش ماشینی طرح گاری 8

کد 2395

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گاری اکسسوری با قابلیت نصب آسان، یکی دیگر از طرح‌ های زیبا و جذاب در دسته تابلو فرش‌ های ماشینی است. این نوع فرش با استفاده از نخ پلی استر ساخته شده و با توجه به قابلیت آنتی آلرژیک و ضد آب بودن، گزینه خوبی برای کاربرانی است که به دنبال فرشی با قیمت مناسب هستند.

تابلو فرش ماشینی طرح گاری 8 با تراکم بالا و 1200 شانه، یکی از نوعی تابلو فرش ماشینی است. تراکم بالای این تابلو فرش ماشینی به دلیل تعداد زیاد شانه‌ هایی است که در هر اینچ مربع از آن قرار گرفته‌ اند. تراکم بالای شانه‌ باعث می شود که فرش مقاوم و با دوام باشد و به راحتی از بین نرود. با توجه به استفاده از نخ پلی استر و نخ‌ های مصنوعی در ساخت این نوع فرش، این تابلو فرش ضد لکه و آب است و می‌ تواند به راحتی تمیز شود. تابلو فرش ماشینی با طرح گاری عموماً از رنگ‌ های ماندگار و نچسب استفاده می‌ کنند که دارای پایداری بالا هستند و در برابر عوامل خارجی مانند نور خورشید و آب حساسیت کمتری دارند. این باعث می‌ شود تابلو ها در طول زمان رنگ و طرح خود را حفظ کنند.

برای مراقبت از این نوع فرش، می‌ توانید از یک مکنده برقی برای جمع آوری گرد و غبار استفاده کنید و در صورت لزوم از شوینده‌ های خاصی برای تمیز کردن استفاده کنید. در صورتی که فرش خود را در معرض نور خورشید قرار می‌ دهید، بهتر است از پرده‌ های محافظ استفاده کنید تا از خشک شدن و پوسیدن فرش جلوگیری کنید. تابلو فرش های ماشینی با طرح گاری انتخاب مناسبی برای دکوراسیون داخلی، نمایشگاه ها، ادارات، هتل ها، و فضا های عمومی می‌ باشند. طول عمر بالا، مقاومت در برابر لکه‌ ها و پایداری طرح آن ها، از لحاظ ظاهری و عملکردی، به شما راحتی و رضایت بیشتری را می‌ بخشد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
MDF و PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...