تابلو فرش ماشینی طرح گاری 9

کد 2400

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گاری یکی از انواع تابلو فرش ماشینی است که با پلی استر ساخته می‌ شود. این نوع فرش به دلیل زیبایی و قیمت مناسب، محبوبیت زیادی دارد. تابلو فرش‌ های ماشینی قابلیت‌ های متعددی دارند که در فرش‌ های دستباف قابل رویت نیستند. برخی از این قابلیت‌ ها شامل مقاومت در برابر آلرژی، نیمه آتش‌ زا و ضد آب بودن می‌ باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح گاری 9 اکسسوری ضد آب می باشد و یک تابلو فرش با طرح جذاب و مدرن است که با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. این تابلو فرش دارای خواص ضد آب و حرارت بوده که می‌ تواند در برابر رطوبت و گرما مقاومت کند و باعث طول عمر بیش تر آن شود. این تابلو فرش با نخ پلی استر، یکی از مقاوم‌ ترین و با دوام‌ ترین انواع فرش‌ هاست که با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید می‌ شود.

نخ پلی استر از مواد پلیمری تشکیل شده است و دارای مقاومت بالا در برابر سایش، رطوبت و حرارت است. به همین دلیل، تابلو فرش ماشینی با نخ پلی استر، دارای طول عمر بالا و مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و آسیب‌ های مختلف است. این تابلو فرش دارای طول 120 و عرض 70 سانتی متر می باشد؛ در نتیجه، تابلو فرش ماشینی طرح گاری اکسسوری یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای دکوراسیون داخلی منزل، دفتر کار و فضا های تجاری است.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...