تابلو فرش ماشینی طرح گذر عمر 10

کد 2143

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گذر عمر مقاوم در برابر لکه روغن است و قابل شستشو با مواد شوینده ملایم است، انتخابی عالی است! این تابلو فرش توسط ماشین آلات روز بافندگی و بافته و تولید می شوند و به همین علت از قیمت مناسب تری نسبت به فرش های دستبافت برخوردار هستند. رنگ قاب این تابلو فرش بژ می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح گذر عمر 10 مقاوم در برابر لک روغن است، بنابراین نگرانی‌ ها از پوسیدگی یا نفوذ لکه‌ های روغنی به فرش به حداقل می‌ رسد. این قابلیت مهم است زیرا این نوع لکه‌ ها بر روی فرش ممکن است سخت تمیز شوند و به آن صدمه بزنند. با استفاده از تابلو فرش ماشینی مقاوم در برابر لک روغن، می‌ توانید تمیز کردن لکه‌ های روغنی را با اطمینان بیش تری انجام دهید. قابلیت شستشو با مواد شوینده ملایم، به شما امکان می‌ دهد تابلو فرش را به راحتی و در دمای مناسب با مواد شوینده ملایم تمیز کنید. مواد شوینده ملایم علاوه بر تمیز کردن، از عمر تابلو فرش نیز مراقبت می‌ کنند و به حفظ شکل و جلوه طبیعی آن کمک می‌ کنند.

تابلو فرش ماشینی با قاب PVC ضد رطوبت طراحی شده است. این قاب از موادی ساخته شده است که در مقابل رطوبت و نفوذ آب مقاومت داشته و بدین ترتیب تابلو فرش را در برابر آسیب‌ های ناشی از رطوبت حفظ می‌ کند. همچنین، قاب PVC ضد رنگ پریدگی است و جلوگیری می‌ کند که رنگ‌ های تابلو فرش در اثر نور پریده شوند. آنچه در مورد قاب PVC بیش تر مورد توجه قرار گرفته است، این است که آن در مقابل ضربه‌ ها نیز مقاوم است. بنابراین، با استفاده از این نوع قاب، تابلو فرش مشکلی نخواهد داشت و در برابر ضربه‌ ها محافظت خواهد شد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...