تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 39

کد 2031

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل یکی از پر فروش ترین تابلو فرش های فروشگاه جهان فرش می باشد. این تابلو فرش با طرح زیبا و شلوغی که دارد می تواند جلوه زیبایی به مکان های مورد نظرتان از جمله منزل، محل کار، مکان های سنتی و مدرن و... بدهد. رنگ قاب این تابلو فرش سفید می باشد و جلوه ویژه ای به تابلو فرش داده است.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 39 می‌ تواند به عنوان یک قطعه دکوراسیونی زیبا و جذاب در داخل خانه شما قرار گیرد. این تابلو فرش با استفاده از ماشین های فرشبافی تولید شده است که توانایی تولید طرح های متنوع را دارند و باعث می شوند که طرح ها دقیق و شفاف بافته شوند. الیاف پلی استر نیز به دلیل خواص زیادی که دارند، مورد استفاده در صنعت فرش بافی قرار می گیرند. این الیاف مستحکم و مقاوم در برابر خط و خش و سایش هستند و به راحتی قابل شستشو و نگهداری هستند. همچنین، این الیاف ضد آب و ضد حساسیت هستند و قابلیت حفظ رنگ خوبی دارند.

قاب MDF ضد رطوبت که در تابلو فرش شما استفاده می‌ شود، می‌ تواند در مقابل نفوذ و آسیب‌ های ناشی از رطوبت محافظت کند. این قاب‌ ها در برابر رطوبت محیطی مقاومت بالایی دارند و می‌ توانند در سطح قابل قبولی از نگهداری و حفاظت از تابلو فرش شما اطمینان حاصل کنند. به طور کلی، تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح منظره گلدان گل، ساخته شده با بهترین نخ جنس پلی استر و با قاب ضد ضربه، یک تابلو فرش بسیار زیبا و با کیفیت است. این ترکیب بین جزئیات دقیق طرح، استفاده از بهترین نخ پلی استر و قاب ضد ضربه، تضمین می‌ کند که تابلو فرش شما جذابیت بصری، دوام و محافظت مناسب را به شما ارائه دهد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...