تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 40

کد 2032

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل یکی از تابلو فرش های زیباییست که توسط ماشین آلات روز بافندگی دنیا و با استفاده از رنگ ها و نقش های زیبا و متنوعی بافته و تولید شده است. شما می توانید با استفاده از این تابلو فرش نما و طرحی زیبا را مهمان مکان های مورد نظر خود از جمله منزل، محل کار، مکان های سنتی و مدرن و....نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 40 دارای رنگ‌ های شاد و زنده و بافتی متراکم است و جزئیات دقیق را نشان می‌ دهد، همراه با قاب MDF ضد رطوبت، واقعاً یک انتخاب بسیار زیبا و کار آمد است. طرح منظره گلدان گل در تابلو فرش ماشینی می‌ تواند زندگی و پویایی طبیعت را به فضای داخلی شما بیاورد. رنگ‌ های شاد و زنده در این طرح، احساس شادی و بهاری بودن را به طور مستقیم به تصویر کشیده و فضای شما را تزئین کند.

همچنین، بافت متراکم تابلو فرش منظره گلدان گل به شما امکان می‌ دهد تا به جزئیات دقیق طرح نزدیک شوید و از پردازش با دقت بالای آن لذت ببرید. از طرفی، قاب MDF ضد ضربه که در تابلو فرش شما به کار رفته است، می‌ تواند به محافظت از فرش در برابر ضربه‌ ها و خطرات محیطی کمک کند. این نوع قاب‌ ها از موادی مانند چوب و پلیمر های مقاوم استفاده می‌ کنند و میزان خرابی و آسیب به فرش را در اثر ضربه‌ ها به حداقل می‌ رسانند. این محصول با کیفیت و پر طرفدار در فروشگاه حضوری تابلو فرش جهان موجود و قابل خریداری می باشد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...