تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 41

کد 2034

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل یکی از طرح های زیباییست که می توانید با استفاده از آن طرح و نقشی زیبا به مکان های مورد نظر خود از جمله منزل، محل کار، مکان های مدرن و سنتی و هر گونه مکان مورد نظر خود بدهید. این تابلو فرش توسط ماشین آلات و دستگاه های روز بافندگی دنیا بافته شده است و از قیمت مناسب تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 41 با تراکم 1200 شانه با الیاف پلی استر و اکرلیک با قابلیت تمیز کردن یا بخارشویی، یک پیشنهاد عالی برای تزئین فضای منزل و محل کار است. این تابلو فرش با تعداد بالای شانه‌ ها، ایجاد حس نرمی و لطافت را در هنگام لمس به همراه دارد و الیاف پلی استر و اکرلیک به آن کیفیت و مقاومت بالایی را می‌ بخشند. از مزایای این تابلو فرش می‌ توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی و فرسایش، مقاومت در برابر لکه‌ ها و ضد آب بودن آن اشاره کرد. همچنین، قابل شستشو با بخارشوی بودن این تابلو فرش، امکان پاک کردن آن را بسیار آسان می‌ کند.

مهم ترین ویژگی این تابلو فرش، قاب PVC و MDF ضد رطوبت است که آن را در برابر آب و رطوبت حفظ می‌ کند. این ویژگی باعث می‌ شود تا تابلو فرش برای استفاده در محیط‌ هایی که قابلیت شستشو و تمیزی آسان مهم است، مناسب باشد. به طور کلی، تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح گلدان گل، با بافتی منحصر به فرد و چاپ دقیق طرح و با کیفیت، یک انتخاب عالی برای تزیین دکوراسیون داخلی شما است. این تابلو فرش با تمرکز بر جزئیات پیچیده طرح، استفاده از تکنولوژی پیشرفته و با بهره‌ گیری از بافتی منحصر به فرد، زیبایی طرح گلدان گل را به خوبی به نمایش می‌ گذارد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF و PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...