تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 45

کد 2042

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه طرح گلدان گل یکی دیگر از تابلو فرش های زیباییست که توسط فروشگاه تابلو فرش های ماشینی جهان فرش عرضه و پخش می شود. در این تابلو فرش از رنگ های بسیار متنوع و شادی استفاده شده و زیبایی چشمگیری به این تابلو فرش داده است. طول و ارتفاع این تابلو فرش 115 سانتی متر و عرض آن 65 سانتی متر و وزن آن 6 کیلوگرم می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 45 با رنگ‌ های زنده و جذاب، بسیار مناسب و زیبا برای تزئین دکوراسیون داخلی فضا ها است. طرح گلدان گل می‌ تواند حس طبیعت، زندگی و شادابی را به دکوراسیون شما بیاورد. رنگ‌ های زنده و جذاب در طرح گلدان گل می‌ توانند احساس شادابی، زندگی و طراوت را به فضا های داخلی ببخشند. انتخاب رنگ‌ هایی همچون صورتی، زرد، نارنجی، آبی و سبز می‌ تواند جلوه‌ ای زنده و شاداب به تابلو اضافه کند. این تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه، دارای تراکم بالا و بافتی سفت و محکم است.

تراکم بالا باعث می‌ شود که جزییات طرح گلدان گل و منظره به صورت دقیق و واقعی نشان داده شود. بافت دقیق این تابلو فرش، طرح را بسیار زیبا و واقعی‌ تر نشان می‌ دهد و از کیفیت بالا برخوردار است. نخ پلی استر (Polyester) یکی از پر کاربرد ترین انواع نخ‌ ها در صنعت فرش‌ بافی است. آن را معمولاً با انواع دیگری از نخ‌ ها مثل نخ پنبه یا نخ اکریلیک ترکیب می‌ کنند تا خواصی مانند مقاومت در برابر لکه و آلودگی و مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی را افزایش دهند. این نوع نخ همچنین بسیار نرم و لطیف است و به راحتی می‌ تواند جزئیات دقیق طرح را بافت کند. این محصول پر طرفدار در فروشگاه اینترنتی تابلو فرش جهان فرش موجود می باشد و شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی خرید کنید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...