تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 46

کد 2044

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل یکی از تابلو فرش های زیبا و دلنشینی است که می توانید به کمک آن طرح و نقشی زیبا را مهمان مکان های مورد نظر خود اعم از منزل (سالن پذیرایی و اتاق نشیمن)، محل کار، مکان های مدرن و سنتی و هر گونه مکان مورد نظر خود کنید. رنگ غالب استفاده شده در این تابلو فرش صورتی و سبز می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 46 از جنس بافت نخی مقاوم در برابر پارگی و فرسایش ساخته شده است. این تابلو فرش دارای طرحی زیبا و جذاب است که با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی تولید شده است. استفاده از الیاف بسیار با کیفیت در تابلو فرش ماشینی باعث می‌ شود با دقت بیش تری تولید شود. الیاف با کیفیت معمولاً شامل الیاف مصنوعی پلی استر و اکرلیک می‌ شوند. این الیاف با دوام و مقاومت بالا در برابر خراشیدگی، رنگ‌ پریدگی و پوسیدگی تولید می‌ شوند. به علاوه، رنگ های استفاده شده در این تابلو فرش بدون برهم خوردگی هستند.

این به معنای آن است که رنگ های تابلو فرش در طول زمان و با استفاده مکرر از تابلو فرش، تغییر رنگ نمی کنند و پایدار می مانند. طرح گلدان گل که در این تابلو استفاده شده است، به عنوان یک منظره طبیعی و زیبا، جذابیت و شادابی به فضای داخلی اتاق یا فضایی که تابلو در آن قرار می‌ گیرد، می‌ بخشد. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل با قابلیت شستشو و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی، انتخاب مناسبی برای افزودن جذابیت و رنگ به فضای دکوراسیون شماست.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...