تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 53

کد 2056

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل یکی از بهترین قاب ها برای جلوه بخشیدن به هر گونه مکانی (بیشتر مکان های سنتی) مورد استفاده قرار می گیرد. در این تابلو فرش بیش تر از رنگ صورتی استفاده شده است و حس طراوت و تازگی را به مکان مورد نظر شما می دهد. قاب این تابلو فرش از  جنس PVC درجه یک و رنگ آن استخوانی است و برای دیزاین دکوراسیون مکان مورد نظر شما بسیار مناسب می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 53 با نخ پلی استر، یک تابلو فرش با کیفیت بالا و طرح زیبا است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید شده است و دارای تراکم 1200 شانه است که به معنای بافت بسیار محکم و با کیفیت می باشد. نخ استفاده شده در ساخت این تابلو فرش، نخ پلی استر مقاوم در برابر حلال ها است. این به معنای آن است که در صورت قرار گیری در معرض حلال های شیمیایی، نخ های فرش دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند.

به علاوه، رنگ های استفاده شده در این تابلو فرش بدون برهم خوردگی هستند. این به معنای آن است که رنگ های تابلو فرش در طول زمان و با استفاده مکرر از تابلو فرش، تغییر رنگ نمی کنند و پایدار می مانند. طرح گلدان گل که در این تابلو استفاده شده است، به عنوان یک منظره طبیعی و زیبا، جذابیت و شادابی به فضای داخلی اتاق یا فضایی که تابلو در آن قرار می‌ گیرد، می‌ بخشد. قاب استفاده شده در تولید این تابلو فرش از جنس PVC می باشد و دارای دوام طولانی مدت بدون شکستگی و رنگ پریدگی می باشد.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...