تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 54

کد 2079

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل که دارای طراحی منحصر به فرد و بسیار با کیفیت است، واقعاً یک انتخاب فوق العاده برای تزیین داخلی فضای شماست! این تابلو فرش همه‌ چیز را ترکیب می‌ کند؛ زیبایی طبیعت، دقت طراحی و استفاده از مواد با کیفیت برتر برای بهترین نتیجه ممکن. ابعاد این تابلو فرش 85 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 54 با قاب پی وی سی به رنگ بژ، یک گزینه بسیار زیبا و دلپذیر برای تزئین فضای داخلی است. این تابلو فرش با تراکم 1200 شانه در هر اینچ مربع، دقت و جزئیات بالایی در طرح گلدان گل ارائه می‌ دهد و به فضای داخلی شما زیبایی و طراوت می‌ بخشد. نخ پلی استر (Polyester) یکی از پر کاربرد ترین انواع نخ‌ ها در صنعت فرش‌ بافی است. آن را معمولاً با انواع دیگری از نخ‌ ها مثل نخ پنبه یا نخ اکریلیک ترکیب می‌ کنند تا خواصی مانند مقاومت در برابر لکه و پوسیدگی و مقاومت در برابر خوردگی را افزایش دهند.

این نوع نخ همچنین بسیار نرم و لطیف است و به راحتی می‌ تواند جزئیات دقیق طرح را بافت کند. تراکم بالای تابلو به معنای تعداد شانه‌ هایی است که در هر اینچ مربع از فرش قرار می‌ گیرند. هر چه تعداد شانه‌ ها بیش تر باشد، تراکم و جزییات دقیق‌ تری در طرح به وجود خواهد آمد. دقت و جزییات در بافت یک تابلو نشان از کیفیت و دقت کار صنعت فرش بافی است. طرح گلدان گل با جزئیات دقیق نشان از هنر و زیبایی است که با استفاده از تکنولوژی ماشینی در فرشبافی تحقق یافته است.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...