تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 57

کد 2107

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل توسط ماشین آلات روز بافندگی دنیا تهیه و تولید می شوند و قیمت آن ها نسبت به فرش های دستبافت ارزان تر و به صرفه تر است. قاب این تابلو فرش از PVC ساخته شده است که ضد رطوبت بوده و در مقابل گرما و سرما از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در صورت نیاز قابل گردگیری هستند.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 57 یک انتخاب عالی برای تزئین داخلی فضا هاست. طرح منظره گلدان گل این تابلو فرش ماشینی، زیبایی و شادابی به فضا می‌ بخشد. جزئیات دقیق و زیبای طرح، باعث می‌ شود تا این تابلو به عنوان یک قطعه هنری در داخلی فضا شناخته شود و به آن زندگی بیش تری ببخشد. علاوه بر زیبایی، این تابلو همچنین دارای تراکم بالای الیاف مصنوعی است که به آن عمق و حجم بخصوص می دهد.

همچنین، الیاف مصنوعی باعث مقاومت در برابر سایش و فشار می شود، بنابراین این تابلو دارای عمر طولانی است و می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. بسیاری از تابلو فرش های ماشینی با استفاده از پلی استر، بافته می‌ شوند. جنس پلی استر به دلیل ویژگی‌ های خوبی مانند مقاومت در برابر آب و شستشو آسان برای تابلو فرش های ماشینی بسیار مناسب است. این ویژگی‌ ها به شما امکان می‌ دهند تا تابلوی خود را آسان تر و موثر تر تمیز کنید و در طولانی‌ مدت از زیبایی و دوام آن لذت ببرید.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...