تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 59

کد 2168

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل با استفاده از بهترین نوع PVC ساخته شده است و بسیار در مقابل گرما و سرما و رطوبت مقاوم بوده و هیچگاه دچار کندگی رنگ قاب و یا برهم خوردگی رنگ نخواهد شد و هیچگونه نگرانی از این بابت پیش نخواهد آمد. طول و ارتفاع این تابلو فرش 115 سانتی متر و عرض آن 65 سانتی متر و وزن آن 6 کیلو گرم می باشد. این تابلو فرش به راحتی قابل گردگیری می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 59 با استفاده از رنگ‌ های مقاوم در برابر اشعه UV ساخته شده است، که باعث می‌ شود رنگ‌ های آن تا حد زیادی در برابر نور آفتاب که ممکن است با گذر زمان باعث رنگ رفتگی شود، محافظت شود. با این حال، برای حفظ طولانی مدت زیبایی تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با طرح گلدان گل، توصیه می‌ شود آن را در مکانی قرار دهید که به صورت مستقیم در برابر نور آفتاب قرار ندهید، مثلاً پشت پرده یا در یک محیط داخلی که نور مستقیم آفتاب وجود ندارد.

همچنین، در صورت لزوم، می‌ توانید از پوشش‌ های محافظ مانند پرده‌ ها یا روکش‌های ضد UV برای حفظ تابلو استفاده کنید. این تابلو فرش دارای رنگ های شاد و زیبا است. بافت آن نیز بسیار متراکم و منحصر به فرد است. این تابلو فرش ماشینی با کیفیت بالا و طراحی زیبا، به همراه دوام بالایی برخوردار است. از جمله ویژگی های این تابلو فرش مقاومت در برابر سایش و لکه های عادی است.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...