تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 60

کد 2183

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه طرح گلدان گل یک قطعه زیبا و دلپذیر برای تزئین فضای داخلی شماست. در این تابلو، طرح گلدان گل به صورت دقیق و با جزییات زیبا بافته شده است. طرح این تابلو فرش منظره ای از گلدان گل را نمایش می دهد. طرح و رنگ های زنده و جذاب در این تابلو فرش به صورت دقیق و با جزئیات بالا پخش شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 60 با استفاده از ماشین‌ های فرش بافی تولید شده است. این ماشین‌ ها با استفاده از الگوریتم‌ ها و نرم‌ افزار های خاصی که طرح و الگو های دقیق را کنترل می‌ کنند، قادر به بافتن الگو ها و طرح‌ های مختلف هستند. تعداد شانه‌ های فرش نیز نشانگر تراکم الیاف در هر اینچ مربع از تابلو است. در این حالت، تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه به این معنی است که در هر اینچ مربع تابلو، 1200 شانه وجود دارد. این باعث می‌ شود بافت تابلو محکم‌ تر و جزییات طرح با کیفیت تر باشد.

طرح گلدان گل که در این تابلو استفاده شده است، به عنوان یک منظره طبیعی و زیبا، جذابیت و شادابی به فضای داخلی اتاق یا فضایی که تابلو در آن قرار می‌ گیرد، می‌ بخشد. طرح گلدان گل شامل یک گلدان با گل های زرد است. این طرح به شما احساس تازگی و نشاط را القا خواهد کرد و فضای داخلی را زنده خواهد کرد. به علاوه، رنگ های استفاده شده در این تابلو فرش بدون برهم خوردگی هستند. این به معنای آن است که رنگ های تابلو فرش در طول زمان و با استفاده مکرر از تابلو فرش، تغییر رنگ نمی کنند و پایدار می مانند.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...