تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 61

کد 2251

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل با رنگ‌ های زنده و جذاب، بسیار مناسب و زیبا برای تزئین دکوراسیون داخلی فضا ها است. طرح گلدان گل می‌ تواند حس طبیعت، زندگی و شادابی را به دکوراسیون شما بیاورد. طبقه‌ بندی 1200 شانه به معنی تعداد نخ‌ های استفاده شده در هر اینچ مربع است، که الگوی فشرده و تنوع جزئیات بیش تری را در تابلو فرش به ارمغان می‌ آورد.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 61 بافته شده با استفاده از الیاف پلی استر است که مقاوم در برابر لکه‌ ها و قابلیت شستشو دارد. استفاده از الیاف پلی استر در تولید این تابلو فرش، باعث می‌ شود تابلو فرش مقاوم در برابر لکه‌ ها باشد. الیاف پلی استر توانایی جذب و حفظ رنگ را دارند و لکه‌ ها را به راحتی می‌ توان از روی سطح تابلو فرش پاک کرد. رنگ‌ های زنده و جذاب در طرح گلدان گل می‌ توانند احساس شادابی، زندگی و طراوت را به فضا های داخلی ببخشند. انتخاب رنگ‌ هایی همچون صورتی، زرد، نارنجی و سبز می‌ تواند جلوه‌ ای زنده و شاداب به تابلو اضافه کند.

دقت 1200 شانه در تابلو فرش به معنای وجود 1200 نقطه در هر اینچ مربع است. این دقت بالا می‌ تواند به جزئیات ریز تری از گل‌ ها و گلدان‌ کمک کند و زیبایی‌ های طرح را با دقت و وضوح بیش تر نشان دهد. علاوه بر این، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با طرح گلدان گل، قابلیت شستشو دارد. شستشوی این تابلو فرش به راحتی امکان‌ پذیر است و می‌ توان آن را با استفاده از روش‌ های معمول شستشوی تابلو فرش (مانند استفاده از شوینده‌ های مناسب و آب) تمیز کرد.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...