تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 76

کد 2382

از {{model.count}}
707,850 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل شامل نقوش و طرح‌ های گل‌ های زیبا است که می‌ تواند فضا را زنده و شاداب کند. این طرح می‌ تواند به طور خاص در فضا هایی مانند سالن‌ ها، اتاق‌ های پذیرایی و اتاق خواب استفاده شود. این تابلو فرش با استفاده از رنگ های متنوع و مختلف و با جزئیات زیاد توسط ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا بافته و تولید شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 76 با نخ پلی استر بافته شده است و یک گزینه زیبا است. طرح گلدان گل معمولاً شامل الگو ها و طرح‌ های گل‌ های زیبا است که به یک فضا زندگی و تازگی می‌ بخشد. این فرش از الیاف پلی استر ساخته می‌ شود که دارای ویژگی‌ های مقاومت در برابر حشرات، ضد آب و ضد حساسیت است. این تابلو فرش ماشینی یک تابلوی زیبا است که با استفاده از ماشین های خاص بافندگی، بافته شده است.

این تابلو با استفاده از نخ پلی استر تهیه می‌ شود که به طور دقیق در هم تنیده می‌ شوند تا طرح و الگوی مورد نظر ایجاد شود. این تابلو معمولاً در ابعاد مختلف و با استفاده از رنگ‌ های متنوعی تولید می شود تا به تناسب با دکوراسیون داخلی محل مورد استفاده قرار گیرد. تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل می‌ تواند به عنوان یک هدیه زیبا و منحصر به فرد به عنوان یادگاری و یا هدیه تولد به دوستان و عزیزان استفاده شود.

این تابلو فرش ها با طرح‌ ها و الگو های متنوعی در بازار موجود هستند و می‌ توانید طرحی را انتخاب کنید که بهترین نمایش را داشته باشد. فروشگاه تابلو فرش ماشینی و دستبافت جهان فرش، تولید کننده انواع تابلو فرش با قاب های چوب، MDF و PVC که شما می توانید با خیال آسوده محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری کنید.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
MDF و PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...