تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 82

کد 2592

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح گلدان گل بافت از جنس نخی مقاوم در برابر پارگی و فرسایش ساخته شده است. این تابلو فرش دارای طرحی زیبا و جذاب است که با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی تولید شده است. با توجه به کاربرد های گوناگونی که تابلو فرش ماشینی دارد، این محصول می‌ تواند در منازل، ادارات، هتل‌ ها و فضا های تجاری دیگر استفاده شود.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 82 بافته شده با الیاف بسیار با کیفیت و با دوام، به عنوان یک جواهر هنری، می‌ تواند در دکوراسیون داخلی شما نقش بسزایی ایفا کند. این تابلو با استفاده از رنگ‌ های مقاوم در برابر اشعه UV ساخته شده است، که باعث می‌ شود رنگ‌ های آن تا حد زیادی در برابر نور آفتاب که ممکن است با گذر زمان باعث رنگ رفتگی شود، محافظت شود. طرح گلدان گل که در این تابلو استفاده شده است، به عنوان یک منظره طبیعی و زیبا، جذابیت و شادابی به فضای داخلی اتاق یا فضایی که تابلو در آن قرار می‌ گیرد، می‌ بخشد.

استفاده از الیاف پلی استر در تولید این تابلو فرش، باعث می‌ شود تابلو فرش مقاوم در برابر لکه‌ها باشد. الیاف پلی استر توانایی جذب و حفظ رنگ را دارند و لکه‌ ها را به راحتی می‌ توان از روی سطح تابلو فرش پاک کرد. علاوه بر این، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با طرح گلدان گل، قابلیت شستشو دارد. شستشوی این تابلو فرش به راحتی امکان‌پذیر است و می‌ توان آن را با استفاده از روش‌ های معمول شستشوی تابلو فرش (مانند استفاده از شوینده‌ های مناسب و آب) تمیز کرد.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...