تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 83

کد 2611

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره گلدان گل با استفاده از الیاف پلی استر بافته و تکنولوژی ماشینی ساخته شده است. این تابلو دارای قاب PVC بسیار مقاوم و ضد ضربه است که به شما امکان نصب آسان بر دیوار را می‌ دهد. این تابلو با طرح زیبا و جذاب منظره گلدان گل، محیط خانه یا محل کار شما را زینت خواهد داد و حس آرامش و صلح را به فضای شما منتقل خواهد کرد.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 83 از جنس پلی استر مقاوم و قابل شستشو ساخته شده است، بنابراین بسیار سبک و آسان برای نصب و حمل است. همچنین، با طرح زیبا و جذاب گلدان گل، این تابلو می‌ تواند جزء تزئینات شگفت‌ انگیر خانه یا محل کار شما باشد. استفاده از قاب PVC در تابلو فرش ماشینی دارای بسیاری از مزایاست. PVC یا پلی وینیل کلراید یک ماده است که دارای ویژگی‌ های مقاومتی بالا است. این قاب مقاوم در برابر شرایط مختلف از جمله سرما و گرما می باشد و نسبت به تغییرات دما مقاوم است.

این به این معنی است که تابلو فرش شما با قاب PVC می‌ تواند در محیط‌ هایی با درجه حرارت بسیار بالا یا پایین بدون تغییر شکل، خرابی و شکستگی قرار بگیرد. علاوه بر مقاومت در برابر سرما و گرما، قاب PVC مقاوم در برابر فشار و ضربه نیز است. ضخامت مناسب قاب PVC به آن کمک می‌ کند تا در برابر ضربه‌ ها و فشار های کوچک مانند سقوط تصادفی محافظت شود و در نتیجه، خطر خرابی و تغییر شکل تابلو را به حداقل برساند. این تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با طرح گلدان گل و قاب PVC به رنگ سفید، انتخابی عالی برای تزئین دیوار ها در فضا های داخلی است.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...