تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 86

کد 2640

از {{model.count}}
1,485,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل با 1200 شانه و بافت متراکم یک انتخاب بسیار عالی برای تزیین داخلی فضا و ایجاد جذابیت است. بافت متراکم به معنی استفاده از تعداد بیش تری شانه در تابلو فرش است، که در نتیجه بافتی با کیفیت بالا به وجود می‌ آورد. این تابلو فرش یک قطعه دکوراسیونی زیبا و کاربردی است که می‌ تواند به عنوان یکی از جزئیات زیبا در دکوراسیون داخلی خانه شما به کار گرفته شود.

تابلو فرش ماشینی طرح گلدان گل 86 تولید شده با استفاده از مواد با کیفیت و الیاف پلی استر، که قابل شستشو با بخارشوی دارد. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی و الیاف پلی استر، طرحی زیبا و با جزئیات دقیق را به ارمغان می‌ آورد. الیاف پلی استر نیز به دلیل خواص زیادی که دارند، مورد استفاده در صنعت فرش بافی قرار می گیرند. این الیاف مستحکم و مقاوم در برابر خط و خش و سایش هستند و به راحتی قابل شستشو و نگهداری هستند. همچنین، این الیاف ضد آب و ضد حساسیت هستند و قابلیت حفظ رنگ خوبی دارند.

تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه به دلیل تعداد بالای شانه، دارای ضخامت بیش تری است و به همین دلیل است که بافتی نرم و لطیف دارد. طرح سبد گل نیز به تابلو زندگی می بخشد و بافت زیبا و جذابی را به تابلو می بخشد. این تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح گلدان گل بافته شده با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ماشین های فرشبافی و با الیاف پلی استر، یک انتخاب عالی برای تزئین فضا های داخلی است و می تواند به عنوان یک قطعه هنری زیبا و منحصر به فرد در منزل یا محل کار استفاده شود.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...