تابلو پلی استر طرح سرخپوست 01

کد A-01

از {{model.count}}
2,178,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چیدمان وسایل تزئینی داخل منزل، یکی از مسائلی است که ذهن افراد را به خود مشغول می‌ کند. یک چینش و دکوراسیون زیبا از یک‌ طرف باعث آرامش اهل خانه می‌ شود و از سوی دیگر، سلیقه، ذوق و هنر صاحب‌ خانه را به رخ مهمانان و اطرافیان می‌ کشد. تابلو پلی استر به دلیل ظاهر زیبا و جذاب خود، بسیار محبوب در دکوراسیون منزل، ادارات و فضا های تجاری مختلف است. این تابلو ها معمولاً در اندازه های مختلف و با طرح های متنوع قابل تهیه هستند و می توانند به عنوان یک قطعه هنری بر روی دیوار یا سطح صاف دیگر نصب شوند.

تابلو پلی استر طرح سرخپوست 01 با نقش برجسته است و مناسب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی می باشد. ترکیب رنگ طلایی و مشکی باعث شده است که تابلو پلی استر سرخ پوست جلوه ای لوکس داشته باشد و با دکوراسیون محیط راحت تر هماهنگ شود. برای اینکه فضای خانه زیبا و جذاب باشد از لوازم دکوری متنوعی استفاده می شود که هر کدام سهم بزرگی در این زیبایی دارند.

از مبلمان گرفته تا فرش، پرده، ساعت دیواری و در نهایت تابلو های دکوری، هر کدام از این‌ ها به‌ تنهایی در زیبا تر کردن منزل ما نقش مهمی دارند. از این رو ارزش آن را دارد که در انتخاب لوازم منزل زمان بیش تری صرف کنیم. این تابلو پلی استر با طرح سرخپوست، ابعاد مناسب و وزن سبکی دارد که حمل و نقل آن بسیار آسان می‌ باشد. این تابلو دارای قابلیت شستشو بوده و می‌ توانید با استفاده از یک حوله مرطوب، آن را به راحتی تمیز کنید.

قطر
110 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
سایر مشخصات
ضدرطوبت
قابل تمیز شدن با دستمال مرطوب
رنگ ثابت
قاب ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...