پادری فرشینه کد P-22

کد P-22

از {{model.count}}
272,250 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری فرشینه از موادی مانند پلی‌ پروپیلن (Polypropylene) یا پلی‌آمید (Polyamide) ساخته شده‌ اند استفاده کنید. این نوع فرشینه‌ ها بسیار سبک هستند، مقاوم در برابر رطوبت و شستشو هستند و همچنین دارای خواص ضد لغزش نیز می باشند. قبل از خرید، بهتر است مشخصات فنی و ویژگی‌ های فرشینه را با فروشنده محصول در میان بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که این مشخصات با نیاز های شما هماهنگ هستند.

پادری فرشینه کد P-22 از مواد خاصی مانند لاتکس یا پلی‌ استر برای تولید این پادری استفاده می‌ شود که باعث می‌ شوند پادری سبک تر باشد. این مواد توانایی مقاومت در برابر رطوبت و شستشو را دارند. برای عدم ورود آلودگی های محیط های خارج خانه به فضای داخلی منزل و یا حتی محل کارتان راه ها و روش های متعددی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از  پادری های گوناگون جهت جلوگیری از نفوذ این دسته از آلودگی های محیطی می باشد. مهم ترین مکان هایی که پادری ها برای استفاده کاربرد دارند، کنار درب سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ورودی منزل است.

بنابراین به فراخور محلی که قصد دارید این فرش ها را پهن کنید باید در نظر بگیرید که پادری قابلیت جذب رطوبت و سرما را داشته باشد. این فرش ها همچنین از ایجاد صدا های زیاد هنگام راه رفتن افراد روی زمین جلوگیری می کنند و به خاطر طرح های زیبایی که دارند جلوه دلنشینی به منزل شما می دهند. یکی از مهم‌ ترین کاربرد های پادری‌ هایی که جلوی درب ورودی واحد های آپارتمانی قرار می‌ گیرد این است که از انتقال آلودگی جلوگیری کند. افراد در هنگام ورود به خانه کفش خود را از پا در می‌ آورند و اغلب پای خود را روی پادری می‌ گذارند و سپس وارد خانه می‌ شوند.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
ضد لغزش
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...