پادری فرشینه کد P-23

کد P-23

از {{model.count}}
272,250 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری فرشینه با ویژگی‌ های سبک بودن، مقاومت در برابر رطوبت و شستشو و البته ضد لغزش، یک انتخاب عالی می باشد. پادری از انتقال گرد و خاک و آلودگی‌ هایی که به کفش چسبیده به داخل خانه جلوگیری می‌ کند. همچنین پادری‌ هایی که جلوی حمام یا سرویس بهداشتی پهن می‌ شوند هم یکی از وظایف آن‌ ها عدم انتقال رطوبت کف پا به کفپوش است. وقتی پای انسان مرطوب باشد، آلودگی و گرد و خاک بیش تری را انتقال می‌ دهد.

پادری فرشینه کد P-23 اولین چیزی است که در ورود به منزل دیده می‌ شود. وجود یک پادری مناسب و زیبا در همان ابتدا می‌ تواند ذهن را به یک قضاوت زود هنگام از زیبایی و تمیزی ترغیب کند. اما اولا که پادری فقط برای ورودی منزل نیست، دوم اینکه این محصول به جز زیبایی خواص گوناگون دیگری نیز دارد. پس دلایل دیگری نیز باید برای اهمیت انتخاب پادری در لوازم خانه و آشپزخانه یا لوازم اتاق خواب وجود داشته باشد. یکی از دلیل ها، فایده پادری در کاهش سر و صدا از کف است. برخورد پا با کف منزل به ارتعاش و صدا می‌ انجامد. پادری بنابر جنس خود می‌ تواند تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری نماید.

مخصوصا در منازل امروزی که ضخامت سقف و دیواره ها به دلایل مختلف کم تر و کم تر می‌ شود. از طرف دیگر پادری در جلوی درب ورودی می‌ تواند بخش زیادی از غبار و آلودگی را جذب کند. یک پای آلوده همه خانه را کثیف خواهد کرد؛ اما برای جلوگیری از این اتفاق یک پادری برای شما فداکاری خواهد نمود. غبار های ورودی از زیر درب منزل نیز توسط پادری جذب می‌ شوند. پادری‌ ها در حفظ نظم و زیبایی دکوراسیون نیز تاثیر بسزایی دارند. توسط انواع پادری می‌ توانید هر بخش از منزل مانند اتاق خواب، اتاق کودک، سرویس بهداشتی و حمام را مشخص کنید. هر کدام از این مناطق با طرح دلخواه شما زیبا تر می‌ شوند.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
ضد لغزش
ضد رطوبت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...