پادری نیم دایره 1200 شانه کد P-09

کد P-09

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری نیم دایره 1200 شانه یکی از جدید ترین انواع پادری منزل است که علاوه‌ بر کاربرد گسترده، به زیبایی دکوراسیون خانه نیز کمک می‌ کند. پادری نیم دایره برای قسمت‌ های مختلف خانه از جمله ورودی منزل، آشپزخانه، درب سرویس‌ بهداشتی و ورودی اتاق‌ ها قابل‌ استفاده است. پادری‌ برای جلوگیری از ورود آلودگی‌ ها به منزل،  خشک کردن پا ها و زیبایی دکوراسیون منزل کاربرد دارد.

پادری نیم دایره 1200 شانه کد P-09 در اتاق خواب کاربرد های بسیاری دارد. یکی از این کاربرد ها استفاده پادری  نیم دایره به جای پادری ماکارونی کنار تخت برای جلوگیری از قرار دادن پا روی سرامیک سرد است. اگر در اتاق خواب خود تراس دارید، برای جلوگیری از ورود آلودگی‌ ها و کثیف شدن پا ها می‌ توانید از یک پادری نیم دایره در ورودی تراس استفاده کنید. اگر پادری با وسایل دیگر در دکوراسیون اتاق هماهنگی داشته باشد، جلوه بسیار زیبایی در چیدمان اتاق خواب ایجاد می‌ کند؛ به‌ عنوان مثال هنگام خرید پتو می‌ توانید رنگ پادری و پتو را با هم ست کنید.

قطعاً کسی دوست ندارد با کفش های گل آلوده خانه اش را کثیف کند، شاید هم دلیل به وجود آمدن پادری ها همین باشد که قبل از ورود به خانه کفش ها را تمیز کنیم، در هر صورت استفاده از پادری ها اجتناب ناپذیر است. دو حالت دارد یا پادری پشت در ورودی قرار می گیرند یعنی در داخل خانه یا جلوی در ورودی یعنی بیرون از خانه. در هر صورت فرقی نمی کند چون پادری ها جزو اولین چیز هایی هستند که به محض ورود به خانه با آن روبرو می شوید پس بسیار مهم است که آن ها از لحاظ ظاهری زیبا باشند.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
جلوگیری از ورود آلودگی‌
جلوگیری از کثیف شدن پا ها
تراکم
1200 شانه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...