پادری نیم دایره 1200 شانه کد P-10

کد P-10

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری نیم دایره 1200 شانه یکی از وسایلی است که در تمام خانه ها وجود آن ضروری است. امروزه پادری ها در جنس و طرح و رنگ های متفاوت در بازار وجود دارند. پادری ها کوچک هستند ولی در زیبایی محیط خانه بدون تاثیر نیستند و نباید آن ها را نادیده گرفت. پس بهتر است این وسیله کاربردی زیبایی هم داشته باشد و از همه مهم تر کیفیت آن خوب باشد.

پادری نیم دایره 1200 شانه کد P-10 رنگی چرکتاب داشته و مناسب برای استفاده در جلوی درب ورودی و اتاق خواب است. از پادری های ماشینی می توان در خانه استفاده کرد و یکی از دلایل استفاده پادری برای محیط های بدون کفپوش، جلوگیری از سر خوردن افراد در آنجاست. این پادری از دسته پادری های ماشینی با استحکام بالاست که طرح و رنگی زیبا دارد و مناسب برای استفاده در قسمت های مختلف منزل است. ورود گرد و غبار به داخل منزل یکی از دغدغه های خانم های خانه دار می باشد.

از همین جهت پادری هایی تولید شدند که کمک بسیاری به آن ها می کند. پادری نیم دایره یکی از آن دسته محصولات است که با طراحی مناسبی که دارد حتی باعث از بین بردن کثیفی کف کفش خود قبل از ورود به منزل و یا محل کار می شود. بنابراین در فصول مختلف سال برای ورودی ساختمان، ورودی لابی و درب وردی خانه نیاز به پادری داریم تا علاوه بر زیبایی محیط بیرونی، بتوانیم گرد و خاک کفش های خود را نیز پاک نماییم.

در نتیجه نیاز به پادری هایی داریم که از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد. برای رسیدن به این منظور ما پادری نیم دایره 1200 شانه را به شما معرفی می کنیم. از جمله ویژگی این پادری می توان به سهولت استفاده و جابجایی، دوام بالا و غیر لغزنده بودن آن اشاره کرد. برای خرید اینترنتی پادری نیم دایره از سایت فروشگاه اینترنتی فرش و تابلو فرش جهان نما، این محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و مراحل ثبت سفارش را طی کنید.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
دوام و استحکام بالا
غیر لغزنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...