پادری 1200 شانه کد P-24

کد P-24

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری 1200 شانه برای جلوگیری از انتقال آلودگی و پخش گرد و غبار هنگام رفت و آمد در منزل و محیط های دیگر استفاده می شود. این محصول برای نظافت و بهداشت محیط و همچنین پر کردن فضا های خالی انواع سطوح سرامیکی، پارکت و... می باشد. این پادری قابلیت شستشو با انواع پودر های پاک کننده را دارد و جنس آن به گونه ای است که پاره و پوسیده نمی گردد.

پادری 1200 شانه کد P-24 از جمله اکسسوری های دکوراسیون منازل به شمار می ‌رود که علاوه بر حفظ بهداشت و پاکیزگی، روی زیبایی محیط نیز تاثیر دارد. برای زیبا تر شدن دکوراسیون راهرو و ورودی خانه و همچنین فضا های داخلی می توانید از فرش های سایز پادری استفاده کنید. برای تکمیل دکوراسیون خود، حتما به پادری های زیبا نیاز پیدا خواهید کرد. پادری علاوه بر زیبا تر کردن دکوراسیون منزل، به شما جهت تمیز نگه داشتن راهرو ها و فضای ورودی خانه نیز کمک می کند. همچنین در فضا های داخلی خانه مانند آشپزخانه، درب سرویس بهداشتی ها و درب اتاق ها می توانید فرش پادری پهن کنید.

این پادری دارای جنس مرغوب می باشد و قابلیت جذب آب و گرد و غبار را داراست. ضد لغزش و آنتی باکتریال بودن این پادری مزیتی خواهد بود که به سلامتی شما هم کمک خواهد کرد. زیبایی یکی از اصلی ترین مولفه ها در خرید هر کالایی به حساب می آید. هنگامی که می خواهید پادری انتخاب کنید قطعا دوست دارید با توجه به دکوراسیون منزل خود طرح و نقش و رنگ پادری را انتخاب کنید تا به بهترین  نتیجه دلخواه برسید. شما می توانید طرح های مورد نظر خود را در سایت فروشگاه فرش جهان نما پیدا کنید و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
قابلیت جذب آب
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...