پشتی کد 01

کد 01

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی سنتی در بین خانه های سنتی و قدیمی ایرانی به عنوان تکیه گاه استفاده می شود. پشتی از تکیه گاه های سنتی در میان مردم ایران و خاورمیانه است که نمی توان قدمت و خاستگاه آن را تعیین کرد. هر چند امروزه مبلمان و کف پوش سرامیک نقش این تکیه گاه ها را کمرنگ کرده ولی همچنان در خانه های بسیاری، ویلا باغ ها، رستوران های سنتی و … از آن استفاده می شود.


محصولات مرتبط

پشتی کد 01 نه تنها در خانه، بلکه در سفره خانه های سنتی به عنوان وسیله ای آسایشی-راحتی استفاده می شود. استفاده از پشتی به فضای سنتی سفره خانه کمک شایانی می کند. پشتی های سنتی قدیم معمولا سنگین بودن تا جایی که جابجا کردن آن و تمیز کردن زیر پشتی سنتی برای بانوان کاری دشوار بود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای حل این مشکلات از یونیلت فشرده استفاده می شود که هم سبک و راحت است که سبب جا به جا شدن آسان پشتی ها می شود.

رویه پشتی فرشی کاملا فرش می باشد و از همان نخی که در تولید فرش استفاده می شود در پشتی فرشی نیز بکار گرفته می شود؛ بنابراین رویه پشتی از نخ ۱۰۰% اکریلیک بدون پرز می باشد. تنوع در شکل و رنگ پشتی خانگی جدید یکی از مواردی می باشد که باید آن را در نظر داشته باشید چون اهمیت فراوانی دارند و توجه به آن ها نیز خالی از لطف نخواهد بود. به طور کلی پشتی های خانگی را می توانیم در دسته وسایل سنتی در نظر بگیریم.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای ساک
بسته دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...