پشتی کد 02

کد 02

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی ماشینی در انواع طرح های مختلف و جدید در کارخانه فرش ماشینی تولید می شود که داخل آن را با مواد مختلفی پر می نمایند. تولید پشتی به صورت متنوع صورت می گیرد که بر اساس نوع شانه و موارد پر شده درون آن، قیمت گذاری می شود. این نوع پشتی ها با فرش سنتی و دستباف ایرانی همخوانی خوبی داشت و در دورهمی و مجالس شادی نیز به کار برده می شود.


محصولات مرتبط

پشتی کد 02 با کیفیت و مقرون به صرفه، فرصت مناسبی را برای ست کردن و دیزاین با فرش به همراه قالیچه های آن فراهم می آورد. شاید یکی از پر مصرف ترین پشتی رایج در بین مردم پشتی فرش های خانگی است که با توجه به قدمت آن از جمله اولین پشتی های سنتی به شمار می رود این پشتی ها به واسطه استفاده قالی های دست بافت و یا امروزه از فرش های ماشینی برای رویه های آنها از محبوب ترین پشتی ها بین مردم می باشد. پشتی سنتی یا انواع پشتی های منزل جز اسبابی بوده که از دیرباز مهمان خانه های ایرانی بوده است امروزه نیز با وجود مبلمان های متنوع جایگاه خود را هنوز حفظ کرده است.

حس سنتی بودن در خانه ها با وجود استفاده از پشتی حال خوبی بین مردم ایجاد می کند. امروزه استفاده پشتی در مسافرخانه ها ،مهمان خانه ها و رستوران های سنتی فضای بسیار آرامبخش و دلپذیر را ایجاد می کند و مشتریان به ندرت تکیه بر پشتی ها را با مبلمان های راحتی عوض می‌ کنند. جنس رویه پشتی همان جنس فرش است که معمولا از مواد صد در صد اکرولیک بدون پرز استفاده شده است. اندازه این پشتی ها معمولا ۱۰۰×۵۰ سانتی متر می باشد که می تواند در شهر های مختلف متفاوت باشد مثلاً در مناطق کردنشین مثل کردستان ۵۰×۷۸ سانتی متر و در مناطق ترکمن نشین ۷۰×۸۰ سانتی متر می باشد و یا در شهر های بزرگ چون تهران به ۱۰۰×۵۰ سانتی متر می باشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
بدون پرز
بسته دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...