پشتی کد 03

کد 03

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استفاده از پشتی سنتی ایرانی در مبلمان خانه‌ ها، بخصوص برای طراحی فضای سنتی، از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. چرا که استفاده از دکوراسیون پشتی سنتی در منزل، همان حس سنتی و آرامش توام با خاطرات گذشته را به فضای خانه و دکوراسیون هدیه می‌ کند. این محصول ست دو عددی می باشد و ابعاد آن 100 در 50 سانتی متر است.


محصولات مرتبط

پشتی کد 03 با ایجاد یک فضای سنتی در دکوراسیون منزل می‌ تواند محیطی آرام و لذت بخش فراهم نماید که خاطرات گذشته را نیز برایمان زنده می‌ کند. پشتی های خانگی جدید معمولا در طرح ها و رنگ های مختلف و شیک به بازار عرضه می شوند. همچنین باید بدانید که پشتی های خانگی به صورت دستبافت و ماشینی موجود هستند. معمولا اگر شما فردی سنتی هستید می توانید پشتی خانگی جدید را در قیمت های مختلف تهیه کنید. البته تنوع در شکل و رنگ پشتی خانگی جدید یکی از مواردی می باشد که باید آن را در نظر داشته باشید چون اهمیت فراوانی دارند و توجه به آن ها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

به طور کلی پشتی های خانگی را می توانیم در دسته وسایل سنتی در نظر بگیریم. با خرید پشتی می‌ توانید یک ست سنتی و قدیمی در دکوراسیون خانه‌ خود داشته باشید. مطمئناَ اغلب شما ها می‌ دانید که پشتی قیمت مناسب‌ تر و پایین‌ تری نسبت به مبلمان استیل و مدرن دارد و با خرید پشتی یک حس اصیل ایرانی را به خانه‌ تان خواهید بخشید. پشتی‌ ها به راحتی قابل حمل هستند و به دلیل وزن پایینی که دارد، می‌ توانید آن‌ ها را هر جای خانه‌ تان که خواستید، قرار دهید.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...