پشتی کد 04

کد 04

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از گذشته تا کنون ایرانیان همیشه برای نشیمن های خود از پشتی هایی استفاده می کردند که از زیبایی و نرمی خاصی برخوردار بوده است. حالا هم با وجود رواج سبک مینیمالیستی و مدرن هنوز هم برخی از خانواده‌ ها به ویژه اقوام مختلف ایرانی در سراسر کشور از پشتی به عنوان بالش راحت جهت استراحت نشیمنگاه و کمر استفاده می‌ کنند.


محصولات مرتبط

پشتی کد 04  در منزل همان حس سنتی و آرامش توام با خاطرات گذشته را به فضای خانه و دکوراسیون هدیه می کند. امروزه پشتی سنتی نه تنها در خانه بلکه در مساجد، سفره خانه های سنتی و رستوران های سنتی از پشتی به عنوان وسیله ای  آسایشی-راحتی استفاده می شود. اگر می خواهید در مکانی دنج و سنتی از مهمانان خود پذیرایی کنید، می توانید گوشه ای از خانه خود را با چند پشتی و فرش سنتی، یک سماور زغالی و لیوان های سنتی دیزاین کنید. مبلمان پشتی سنتی ایرانی در خانه های ایرانی حس آرامش و خاطرات گذشته محیط خانه را القا می کند.

 پشتی خانگی از انواع مختلفی از نخ ها تهیه می شوند، برای ساخت پشتی سنتی از نخ پود، نخ تار استفاده می شود که از الیاف طبیعی مانند پنبه و الیاف مصنوعی مانند پلی استر تهیه می شود. پشتی های سنتی دارای یک محفظه داخلی هستند که با مواد الیافی مانند فوم پر و فشرده می شود. طراحی زیبا و انعطاف پذیری این پشتی‌ ها، امکان جلب توجه و جذابیت در دکوراسیون مکان‌ ها را داراست. شما می‌ توانید این پشتی‌ ها را به شکل‌ های مختلف ترتیب دهید و با دقت به جزئیات در طراحی و دکوراسیون محیط‌ ها بپردازید تا جلوه‌ زیبا و شگفت‌ آوری را به محیط‌ های خود ببخشید. با این ویژگی‌ ها، این پشتی ها تنها ابزاری برای استراحت نیستند، بلکه جزئی از  دکوراسیون جذاب مکان‌ ها نیز می‌ توانند، باشند.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...