پشتی کد 05

کد 05

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی سنتی پر شده با یونولیت یک نوع پشتی است که در آن از ماده یونولیت برای پر کردن فضای داخل آن استفاده می‌ شود. یونولیت یک جنس سبک و عایق حرارت و صدا است که به علت خواص عایق بودن، در صنایع مختلف بسیار پر کاربرد است. این نوع پشتی همچنین مزایای دارد که شامل سبک بودن، قابل حمل بودن است.


محصولات مرتبط

پشتی کد 05 با ابعاد 100 در 50 سانتی متر مناسب برای استفاده در فضای دلخواه شما می باشد. پشتی های معمولی مانند هر محصولی متناسب با مدل های و کیفیت آن متفاوت می باشد که هرچه نوع مدل های آن ساده تر و با جنس متوسطی تولید شود آن نوع محصول معمولی تر خواهد بود. تزیین خانه با پشتی تقریبا در هر نوع سبک دکوراسیون داخلی مخصوصا سبک های کلاسیک، روستیک و سنتی قابل اجراست. با توجه به اینکه تنوع طرح و نقش مدل پشتی برای خانه به اندازه تنوع طرح و نقش فرش نیست کمی انتخاب و چیدمان آن را سخت می کند.

 رنگ و طرح مدل پشتی منزل باید تا حد امکان با رنگ و طرح فرش تناسب داشته باشد. دلیل اینکه نمی توان گفت کاملا مشابه باشد این است که تنوع رویه پشتی به اندازه تنوع طرح و نقش فرش ها نیست و کمی با محدودیت مواجه هستید. این پشتی تولید شده با نخ اکرلیک و پلی استر می باشد. جنس و ضخامت نخ استفاده شده در ساخت رویه پشتی بسیار مهم است. بهترین پشتی منزل نوعی است که رویه آن از جنس نخ اکریلیک باشد. در این صورت تا سالیان طولانی ماندگار خواهد بود و حتی با شستن آن اتفاقی نخواهد افتاد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...