پشتی کد 06

کد 06

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی خانگی یکی از لوازم قدیمی و سنتی منازل است که دکوراسیون داخلی خانه را زیبا تر می کند. قیمت پشتی خانگی متفاوت است به خصوص قیمت پشتی دستبافت که نسبت به پشتی های ماشینی گران تر است اما قیمت پشتی های معمولی که هم اکنون در بازار موجود است، می‌تواند به دکوراسیون خانه شما نمای زیبا و سنتی ببخشد و همچنین به جای مبل در بعضی خانه ها استفاده شود.


محصولات مرتبط

پشتی کد 06 یک کالای اصیل و سنتی ایرانی است که به صورت ماشینی تولید می‌ شود. امروزه در صنعت قالیبافی، پشتی‌ ها در طرح و انواع متنوعی تولید می‌ شوند که مردم از آن‌ ها استقبال زیادی کرده‌ اند. این محصول یکی از وسایل‌ ملزوم برخی از خانه‌ ها، مساجد، سفره خانه‌ ها و رستوران‌ ها می‌ باشد. استفاده از این کالا در برخی از مناطق ایران، بسیار پر کاربرد است؛ به خصوص در مناطقی که سنتی نشین هستند و همچنین عشایر نشین. رویه برخی از پشتی‌ ها در شانه‌ های 1000 و 1200 شانه هم تولید می‌ شوند که از کیفیت و قیمت بالا تری نسبت به بقیه‌ پشتی‌ ها برخوردارند.

این تراکم، زیبایی و ظرافت بیش تری در طرح و الگو هایش دیده می‌ شود. با خرید پشتی می‌ توانید یک ست سنتی و قدیمی در دکوراسیون خانه‌ خود داشته باشید. مطمئناً اغلب شما ها می‌ دانید که پشتی قیمت مناسب‌ تر و پایین‌ تری نسبت به مبلمان استیل و مدرن دارد و با خرید پشتی یک حس اصیل ایرانی را به خانه‌ تان خواهید بخشید. پشتی‌ ها به راحتی قابل حمل هستند و به دلیل وزن پایینی که دارد، می‌ توانید آن‌ ها را هر جای خانه‌ تان که خواستید، قرار دهید. البته که با خرید پشتی از کالای ایرانی و تولیدات ایرانی حمایت می‌ کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...