پشتی کد 07

کد 07

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی سنتی تولید شده با تکنولوژی ماشینی با نخ پلی استر و اکرلیک، دارای ویژگی‌ های متفاوتی نسبت به پشتی‌ های سایر مواد و الیاف دارد. نخ پلی استر به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی، می‌ تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای نخ‌ های طبیعی مانند پشم و ابریشم استفاده شود. اکرلیک نیز به عنوان یک الیاف مصنوعی با خاصیت‌ هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی و رنگ‌ پذیری بالا شناخته می‌ شود.


محصولات مرتبط

پشتی کد 07 با نخ پلی استر و اکرلیک، مزایایی نظیر مقاومت در برابر پارگی و ساییدگی، قابلیت شستشو و قابلیت حمل و نقل آسان را دارا می‌ باشد. همچنین، به دلیل استفاده از تکنولوژی ماشینی در تولید، قابلیت تولید به صورت انبوه و با کیفیت بالا را نیز داراست. اندازه پشتی های سنتی ارائه شده در فروشگاه معمولا 50 در 100 سانتی متر می باشد که این  نوع پشتی در مناطق مختلف ایران سایز های متفاوتی دارد. امروزه پشتی سنتی نه تنها در خانه بلکه در مساجد سفره خانه های سنتی و رستوران های سنتی از پشتی به عنوان وسیله ای راحتی استفاده می شود.

مسافران و مشتریان سفره خانه های سنتی و رستوران ها به ندرت لذت تکیه بر پشتی سنتی را به نشستن بر روی صندلی و پشت میز غذا خوری ترجیح می دهند. پشتی سنتی جدید یا مبلمان راحتی خانه سنتی ایرانی ، زیبنده بسیاری از دکوراسیون منازل ایرانی هست و انواع پشتی سنتی ایرانی می تواند در ایجاد فضای کلاسیک با پشتی سنتی جدید بسیار تاثیر گذار باشد.

طول
سانتی متر
عرض
سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...