پشتی کد 09

کد 09

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

امروزه انواع مختلف پشتی سنتی جدید در انواع فرش های بافت کاشان در بازار موجود می باشند. این پشتی ها در ابعاد و اندازه های متنوع در سترس مشتریان قرار گرفته است. علاقه به دکوراسیون سنتی باعث شده که پشتی های سنتی جدید مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. پشتی های سنتی جدید از یکی از ملزومات اصلی برای خانواده‌ ها محسوب می شود. این پشتی برای افرادی که دوست دارند خانه های خود را به سبک سنتی طراحی نمایند بسیار محبوب و مناسب است.


محصولات مرتبط

پشتی کد 09 به عنوان یک وسیله راحتی و ابزاری به عنوان تزیین خانه استفاده می شود. پشتی های سنتی انواع مختلفی داشته که با توجه به سلایق مردم انواع مختلف آن در بازار وجود دارد این پشتی ها با مدل هایی از قبیل پشتی فرش های خانگی، پشتی های مبلی، پشتی های ترمه، پشتی های ترکمن در بازار هنوز از طرفداران ویژه ای برخوردار می باشد.

شاید یکی از پر مصرف ترین پشتی رایج در بین مردم پشتی فرش های خانگی است که با توجه به قدمت آن از جمله اولین پشتی های سنتی به شمار می رود این پشتی ها به واسطه استفاده قالی های دست بافت و یا امروزه از فرش های ماشینی برای رویه های آن ها از محبوب ترین پشتی ها بین مردم می باشد. پشتی فرش ها رویه هایی در طرح های خود فرش های ماشینی داشته که بیش ترین تولید آن در شهر کاشان و توسط کارخانه های تولید فرش کاشان انجام می پذیرد. داخل این پشتی ها از یونولیت پر شده است و دارای دوام بسیار بالا می باشد همچنین به راحتی قابل حمل است.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...