پشتی کد 10

کد 10

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی به عنوان یکی از آثار فرهنگی و سنتی ایران، در گذشته به‌ عنوان یک وسیله بسیار مهم و زیبا در خانه‌ های ایرانی مورد استفاده قرار می‌ گرفت. این وسیله نه تنها نمایانگر زندگی سنتی و ارزش‌ های فرهنگی این سرزمین بود، بلکه به عنوان یک ابزار ضروری و بسیار مفید در زندگی روزانه خانواده‌ ها تلقی می‌ شد. در واقع، پشتی جایگاه ویژه‌ ای در زندگی افراد داشته و از آثار مهم فرهنگی و هنری ایران به‌ شمار می‌ آمد.


محصولات مرتبط

پشتی کد 10 از انواع پشتی هایی است که از قدیم جایگاه بسیار مهمی در خانه ها داشته و از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. زمانی که در خانه ها جایگاهی برای مبل مانند امروز رایج نبود، پشتی ها در  هر خانه ای وسیله ضروری بود که برای تکیه دادن و استراحت از آن استفاده می شد و حتی در گذشته شاهان ایران از پشتی های سنتی برای مراسمات مهم خود استفاده می کردند. یکی از مکان هایی که همواره از پشتی های سنتی استفاده می کنند، سفره خانه ها و رستوران های قدیمی هستند که بخشی از مکان مورد نظر خود را به فضای سنتی ایرانی اختصاص می دهند.

از جمله نکاتی که باعث می‌ شود رنگ پارچه ‌های پشتی از بین برود و از میزان زیبایی آن ‌ها کاسته شود، قرار دادن آن ‌ها زیر نور آفتاب است‌. در صورتی که به این سرویس پشتی سنتی علاقه ‌مند هستید، آن ‌ها را زیر سقف قرار داده و از گذاشتن آن ‌ها زیر نور خورشید جلوگیری کنید. در صورتی که تصمیم به شستشوی پشتی ها دارید، از آب داغ استفاده نکنید. شوینده‌‌ های قوی و آب داغ می‌ تواند به ترمه‌ های شما آسیب برساند. فروشگاه فرش و تابلو فرش جهان نما فروشنده انواع پشتی سنتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...