پشتی کد 11

کد 11

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی سنتی بافته شده با تکنولوژی ماشینی و نخ پلی استر، یک ترکیب از زیبایی و دوام است. این نوع پشتی ها، با استفاده از تکنولوژی مدرن برای بافتن الگو ها و طرح های سنتی، به راحتی قابل تولید هستند. انواع پشتی از المان های مهم در چینش خانه ها و سایر فضا های مورد نظر شما می باشند.


محصولات مرتبط

پشتی کد 11 با رویه بافته شده با نخ پلی استر بسیار با دوام و قابل شستشو می باشد. به علاوه، نخ پلی استر به خوبی در برابر رطوبت و لکه‌ ها مقاوم است که این ویژگی‌ ها آن را به گزینه‌ ای مناسب برای استفاده روزانه تبدیل کرده است. برخلاف پشتی های سنتی بافته شده به صورت دستی، پشتی های بافته شده با تکنولوژی ماشینی و نخ پلی استر دارای استحکام بالا و مقاومت در برابر رطوبت و پارگی می باشند.

استفاده از نخ پلی استر به دلیل خاصیت سبک وزن آن، باعث می شود تا پشتی های بافته شده با تکنولوژی ماشینی و نخ پلی استر سبک و کم حجم باشند و به راحتی قابل حمل باشند. این پشتی ها معمولاً دارای طرح های سنتی و زیبا هستند که به آن ها جلوه ویژه ای می دهد و ظاهری جذاب و متفاوت به آن ها می بخشد. به طور کلی، پشتی سنتی بافته شده با تکنولوژی ماشینی و نخ پلی استر یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک پشتی سبک وزن، مقاوم و با طرح های سنتی هستند.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...