پشتی کد 13

کد 13

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی سنتی ایرانی از دیر باز در خانه های ایرانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است و هنوز هم با وجود ورود مبلمان باز هم پشتی سنتی ایرانی در کنار مبلمان های مدرن جایگاه خود را حفظ نموده است. همین امر خریداران را به سمت خرید انواع پشتی سنتی سوق می دهد. استفاده از دکوراسیون پشتی سنتی در منزل همان حس سنتی و آرامش همراه با خاطرات گذشته را به فضای خانه و دکوراسیون هدیه می کند.


محصولات مرتبط

پشتی کد 13 قابل استفاده در منازل، مساجد، رستوران و سفره خانه می باشد. رویه پشتی فرشی کاملا فرش می باشد و از همان نخی که در تولید فرش استفاده می شود در پشتی فرشی نیز به کار گرفته می شود. بنابراین رویه پشتی بافته شده با نخ اکرلیک و پلی استر می باشد. رویه پشتی دارای زیپ می باشد که به راحتی می توان آن را جدا نموده و شستشو دهید. داخل پشتی از یونولیت فشرده و پارچه پشت پشتی از نوعی پارچه مخملی ساده محکم می باشد، که زیپ بر روی مخمل تعبیه شده است.

پشتی سنتی جدید یا مبلمان راحتی خانه سنتی ایرانی، مناسب بسیاری از دکوراسیون منازل ایرانی است و انواع پشتی سنتی ایرانی می تواند در ایجاد فضای کلاسیک با پشتی سنتی جدید بسیار تاثیر گذار باشد. اندازه پشتی های سنتی ارائه شده در فروشگاه اینترنتی و حضوری فرش و تابلو فرش جهان معمولا 100 در 50 سانتی متر می باشد که این نوع پشتی در مناطق مختلف ایران سایز های متفاوتی دارد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...