پشتی کد 14

کد 14

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست دو عددی پشتی سنتی ایرانی با جنس مخمل و دارای نقش و نگار های زیبا می باشد که می تواند دکور خانه شما را نیز زیبا تر کند. با توجه به سلیقه مشتریان این پشتی با قیمت بسیار مناسب از تولید کننده آن خریداری شده و با قیمت بسیار مقرون به صرفه به فروش می رسد.


محصولات مرتبط

پشتی کد 14 در ابعاد 100 در 50 سانتی متر طراحی شده است که دارای زیپ برای شستشو راحت تر و دارای کیف برای حمل راحت تر می باشد. رویه این پشتی از جنس پلی استر و اکرلیک ساخته شده است که این مواد برای مقاومت در برابر سایش و پارگی بسیار مناسب هستند. همچنین، این مواد از مقاومت خوبی در برابر رطوبت برخوردار هستند که موجب می‌ شود پشتی در برابر شستشو و لکه مقاوم باشد.

محفظه داخلی پشتی با الیاف یونولیت فشرده تقویت شده است که باعث می‌ شود پشتی مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشد. علاوه بر این، پشتی سنتی ایرانی با رویه فرش و رویه پشت مخمل دارای طرح‌ های متنوع و زیبا است که به هنر و صنعت ایرانی اشاره می‌ کند. این پشتی‌ ها با استفاده از تکنولوژی ماشینی و با استفاده از نخ‌ های با کیفیت بالا تولید می‌ شوند.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...