پشتی کد 18

کد 18

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی سنتی ایرانی با قابلیت شستشو از جنس نخ پلی استر ساخته می‌ شود و دارای طرح های مختلف و زیبا است. این پشتی ها به دلیل قابلیت شستشو و مقاومت در برابر فشار و استفاده مکرر، مناسب برای استفاده در منزل، مساجد و سایر مکان های عمومی هستند. باتوجه به قابل شستشو بودن، پشتی سنتی با استفاده از آب و صابون به راحت‌ ترین شکل قابل تمیز شدن است.


محصولات مرتبط

پشتی کد 18 از نخ پلی استر بافته شده است که از جنس مصنوعی است. این نخ ها به دلیل مقاومت در برابر سایش و پارگی، مناسب برای استفاده در بافت پشتی ها هستند. رویه پشت این پشتی از مخمل که یک نوع پارچه لطیف و نرم است. این پارچه باعث افزایش راحتی و نرمی در استفاده از پشتی می شود. این پشتی دارای الیاف داخلی یونولیت است که از جنس فومی است. این الیاف علاوه بر ایجاد حس نرمی و راحتی، همچنین باعث افزایش عایق حرارتی و صدا می شود.

این پشتی‌ ها به دلیل طرح‌ ها و نقش‌ های سنتی ایرانی، بیش تر در فضا های داخلی نظیر اتاق‌ ها، پذیرایی و سالن‌ های مراسم استفاده می‌ شوند. با توجه به زیبایی و جلوه‌ ای خاصی که دارند، به عنوان یک محصول تزئینی در این فضا ها می‌ توانند، استفاده شوند. سایز و ابعاد تکیه پشتی خانگی با یکدیگر بسیار متفاوت است به همین دلیل برای انتخاب پشتی با سایز مناسب باید محل آن را از نظر اندازه به دقت در نظر گرفت، این محصول دارای ابعاد استاندارد 100 در 50 سانتی متر می باشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...