پشتی کد 19

کد 19

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست دو عددی پشتی که با نام هایی نظیر پشتی خانه، پشتی دیواری و … شناخته می شوند برای هر خانه ای با هر سبک کارایی دارند. پشتی ها از گذشته تا امروز در خانه های ایرانی استفاده می شد و بسیار محبوب و پر طرفدار نیز  هستند. هرچند که امروزه با پیشرفت در صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی دیگر با سلیقه خیلی از افراد سازگاری ندارد اما باز هم در خانه بسیاری از افراد دیده می شود.


محصولات مرتبط

پشتی کد 19 با قابلیت شستشو و پر شده با الیاف یونولیت، با کیفیت بالا و بافته شده با نخ پلی استر مقاوم در برابر سایش و پارگی می باشد. این ویژگی‌ ها این محصول را به انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره و همچنین استفاده در منازل تبدیل کرده است. همچنین، قابلیت شستشو آسان این محصول را به گزینه‌ ای عالی برای استفاده در محل کار یا مدرسه تبدیل کرده است.

تاثیر پشتی در دکوراسیون منزل بسیار زیاد است. البته این اثر گذاری برگرفته از نحوه چیدمان و البته طرح پشتی است. پشتی با نخ پلی استر بافته شده است که از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است. این نخ ها تحمل وزن بالا را دارند و در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارند. همچنین، نخ پلی استر باعث می شود که پشتی ضد آب و ضد لک باشد. این ست دو عددی پشتی سنتی ایرانی دارای کیف قابل حمل می باشد که جابجایی را بسیار آسان می سازد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...