پشتی کد 24

کد 24

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی سنتی ایرانی با رویه فرش از جنس پلی استر و اکرلیک و رویه پشت مخمل با الیاف داخلی یونولیت فشرده، به عنوان یک پشتی سنتی ایرانی با کیفیت و مقاومت بالا شناخته می‌ شود. پشتی سنتی ایرانی با رویه فرش و رویه پشت مخمل دارای طرح‌ های متنوع و زیبا است که به هنر و صنعت ایرانی اشاره می‌ کند.


محصولات مرتبط

پشتی کد 24 ست دو عددی پشتی سنتی ایرانی با نخ پلی استر و الیاف داخلی یونولیت به همراه کیف قابل حمل، محصولی است که به صورت ست عرضه می‌ شود و شامل دو عدد پشتی می‌ باشد. پشتی‌ ها با استفاده از نخ پلی استر بافته شده‌ اند که نسبت به پارچه‌ های دیگر مقاومت و کیفیت بالا تری دارند. علاوه بر این، الیاف داخلی یونولیت درون پشتی به آن مقاومت و استحکام بیش تری می‌ بخشند.

استفاده از نخ پلی استر به دلیل خاصیت سبک وزن آن، باعث می شود تا پشتی های بافته شده با تکنولوژی ماشینی و نخ پلی استر سبک و کم حجم باشند و به راحتی قابل حمل باشند. قابل ذکر است که این نوع پشتی دارای قابلیت شستشو است، بنابراین می‌ توانید آن را به راحتی تمیز کنید. با این حال، در هنگام شستشو حداکثر دمای آب و محلول شستشو را باید با توجه به دستورات تولید کننده رعایت کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...