پشتی کد 26

کد 26

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این پشتی از نخ پلی استر بافته شده است که از جنس مصنوعی است. این نخ ها به دلیل مقاومت در برابر سایش و پارگی، مناسب برای استفاده در پشتی های سنتی هستند. این پشتی دارای الیاف داخلی یونولیت است که این الیاف علاوه بر ایجاد حس نرمی و راحتی، همچنین باعث افزایش مقاومت و ضد ضربه می شوند. ابعاد این پشتی 100 در 50 سانتی متر است و دارای کیف می باشد که به راحتی قابل حمل است.


محصولات مرتبط

پشتی کد 26 رویه این پشتی سنتی ایرانی با فرش است که بافتی زیبا و متنوع دارد. این پشتی از نخ هایی مانند پلی استر و اکرلیک تهیه می شوند و با استفاده از دستگاه های بافندگی بافته می شوند. رنگ های پشتی سنتی ایرانی نیز بسیار زیبا و چشم نواز هستند. الیاف داخلی پشتی سنتی ایرانی از یونولیت فشرده ساخته شده اند. یونولیت فشرده یک نوع مواد سبک است که از الیاف سلولزی تهیه می شود.

این الیاف با استفاده از فشار و حرارت به صورت فشرده تبدیل می شوند. یونولیت فشرده دارای ویژگی عایق حرارتی است و به دلیل سبکی و مقاومتی که دارد، برای استفاده در پشتی ها بسیار مناسب است. این پشتی می‌ تواند به راحتی شسته شود و با کیفیت خود را حفظ کند. الیاف پلی استر و اکرلیک مقاومت بالایی در برابر آب و حرارت دارند و به هنگام شستشو رنگ آن‌ ها تغییر نمی‌ کند و بدون کاهش کیفیت بافت در برابر مواد شوینده عمل می‌ کنند.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...