پشتی کد 27

کد 27

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی سنتی یکی از تجهیزات دکوراسیون است که به طور معمول در دکوراسیون‌ های داخلی خانه‌ ها و محیط‌ های کافه‌ ای و رستورانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصول دارای انواع مختلفی است که در بازار عرضه می‌ شود. نمونه‌ های مختلف پشتی سنتی با طرح‌ ها و ابعاد متنوع در مجموعه‌ های مختلف به فروش می‌ رسند. استفاده از پشتی سنتی در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد یک فضای سنتی و ایجاد ارتباط با فرهنگ و رسوم قدیمی ایرانی می‌ شود.


محصولات مرتبط

پشتی کد 27 به عنوان یک قطعه تزئینی نیز در منازل استفاده می‌ شود و با توجه به طرح ها و رنگ های مختلف، به دکوراسیون داخلی فضا زیبایی خاصی می‌ بخشد. رویه فرشی این پشتی‌ ها اغلب با استفاده از الگو ها و طرح‌ های سنتی تزئین شده است که به آن زیبایی خاص و منحصر به فرد بخشیده است. رویه این پشتی از الیاف پلی استر و اکرلیک بافته شده است که باعث می‌ شود مقاومت بالایی در برابر سایش، پارگی و پوسیدگی داشته باشد.

این پشتی می‌ تواند به راحتی شسته شود و با کیفیت خود را حفظ کند. الیاف پلی استر و اکرلیک مقاومت بالایی در برابر آب و حرارت دارند و به هنگام شستشو رنگ آن‌ ها تغییر نمی‌ کند و بدون کاهش کیفیت بافت در برابر مواد شوینده عمل می‌ کنند. این پشتی‌ ها به دلیل استفاده از الیاف پلی استر و اکرلیک، سبک و قابل حمل هستند. این ویژگی باعث می‌ شود بتوان آن‌ ها را به راحتی جابجا کرد و در اتاق‌ های مختلف استفاده کرد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...