پشتی کد 28

کد 28

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این نوع پشتی از نخ پلی استر بافته شده است که از جنس مصنوعی است. این نخ ها به دلیل خواص قوی و مقاوم در برابر سایش و پارگی، مناسب برای استفاده در پشتی های سنتی هستند. رویه پشت این پشتی ساخته شده است از مخمل که یک نوع پارچه لطیف و نرم است. این ماده باعث افزایش راحتی و نرمی در استفاده از پشتی می شود.


محصولات مرتبط

پشتی کد 28 با رویه فرشی و الیاف داخلی یونولیت فشرده، یک نوع پشتی سنتی است که در ایران استفاده می شود. این نوع پشتی از چندین لایه تشکیل شده است. رویه پشتی سنتی ایرانی با فرش است که بافتی زیبا و متنوع دارد. این پشتی ها از نخ هایی مانند پلی استر و اکرلیک تهیه می شوند و با استفاده از دستگاه های بافندگی سنتی بافته می شوند.

پشتی سنتی با رویه از الیاف پلی استر و اکرلیک قابلیت شستشو را دارد، یعنی می‌ توان آن را با استفاده از مواد شوینده معمولی شستشو کرد. این قابلیت به کاربر امکان می‌ دهد پشتی را به راحتی تمیز کند و از آن برای مدت طولانی استفاده کند. ست دو عددی پشتی سنتی ایرانی با نخ پلی استر و الیاف داخلی یونولیت به همراه کیف قابل حمل، محصولی است که به صورت ستی عرضه می‌ شود و شامل دو عدد پشتی می‌ باشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...