پشتی کد 33

کد 33

از {{model.count}}
1,138,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشتی سنتی بافته شده با تکنولوژی ماشینی و نخ پلی استر، یک نوع پشتی است که با استفاده از تکنولوژی ماشینی و نخ پلی استر بافته می شود. این نوع پشتی دارای طرح های سنتی و محبوبیت بالایی است و در طول سال ها به یک انتخاب محبوب برای استفاده در دکوراسیون داخلی به عنوان مبلمان راحتی تبدیل شده است.


محصولات مرتبط

پشتی کد 33 با قابلیت شستشو و پر شده با الیاف یونولیت، با کیفیت بالا و بافته شده با نخ پلی استر مقاوم در برابر سایش و پارگی هستند. رویه پشتی سنتی ایرانی با فرش است که بافتی زیبا و ظریف دارد. این فرش ها از نخ های اکرلیک و پلی استر تهیه می شوند و با استفاده از دستگاه های بافندگی بافته می شوند. این نوع پشتی دارای قابلیت شستشو است، بنابراین می‌ توانید آن را به راحتی تمیز کنید.

در هنگام شستشو حداکثر دمای آب و محلول شستشو را باید با توجه به دستورات تولید کننده رعایت کنید. ست دو عددی پشتی سنتی ایرانی با نخ پلی استر و الیاف داخلی یونولیت به همراه کیف قابل حمل، محصولی است که به صورت ستی عرضه میشود و شامل دو عدد پشتی می باشد که با وجود کیف قابلیت حمل بسیار آسان دارد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
مواد داخلی
یونولیت
قابلیت شستشو
دارد
مشخصات
دارای کیف
ست دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...