تابلو فرش ماشینی 

تابلو فرش های ماشینی با توجه به اینکه سرعت بافتشان توسط ماشین آلات و دستگاه های روز بافندگی دنیا نسبت به دستبافت بیشتر است و همچنین نسبت به فرش های دستبافت از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند. اگر قصد خرید تابلو فرش ماشینی را دارید می توانید محصولات فروشگاه جهان فرش را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. از آنجاییکه که تابلو فرش ها جزو کالاهای لوکس و تجملی محسوب می شوند، می توانند گزینه ی مناسبی نیز به عنوان هدیه ای ارزشمند، منحصر به فرد و ماندگار برای عزیزانتان باشند.

                                            تابلو فرش ماشینی 700 شانه با قاب رنگ استخونی


تابلو فرش ماشینی از نظر شانه و تراکم متفاوت هستند و همین موضوع باعث می شود فرش ها از نظر ظرافت، زیبایی، قیمت، وضوح و... با هم متفاوت باشند. فرش ها می توانند از نظر تراکم به چند دسته ی 700 شانه، 1000، 1200 و 1500 شانه تقسیم شوند. لازم به ذکر است که هر چقدر تراکم فرش بیشتر باشد، فرش سفت تر و محکم تر به نظر می رسد. افرادی که به دنبال تابلو فرش های ارزان قیمت هستند می توانند فرش های 700 و یا 1000 شانه را خریداری کنند ولی اگر اولویتتان تابلو فرش های ظریف و ریزبافت است و قیمت آن اولویتتان نیست می توانید تابلو فرش های 1200 و 1500 شانه را انتخاب کنید. هر دو دسته تابلو فرش ها دارای تنوع و رنگ بندی مختلف هستند و نقش های بسیار زیبا و متنوعی دارند که شامل تابلو فرش های آیه قرآنی ، منظره و طبیعت، فرانسوی، گل و گلدان، حیوانات، مینیاتوری، پرتره و.... می شوند. 


                                          تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح کوچه باغ

                                               

تابلو فرش ها در اندازه های مختلفی عرضه می شوند که رایج ترین و استاندارد ترین آن ها در ابعاد 50 × 70 ، 50 × 100، 70 × 100 هستند. قاب های این تابلو فرش ها نیز انواع مختلفی دارند و به چند دسته ی پرند، شاپرک، چوبی، برنجی، کله شیر و... تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند. شما می توانید با انتخاب یک قاب زیبا که هماهنگی و هارمونی جذابی با دکوراسیون منزلتان دارد زیبایی را به منزلتان هدیه کنید. جنس این قاب ها معمولا از چوب، PVC ، MDF، برنج و.... می باشند. قاب های برنجی به دلیل وزن سنگین و قیمت بالایی که دارند از طرفداران کمتری برخوردار هستند. رنگ قاب ها نیز متنوع و مختلف است و رنگ های معمولی که در قاب ها استفاده می شوند بیشتر قهوه ای، سفید، استخونی، صدفی، طلایی و... هستند. نخ های استفاده شده در تابلو فرش ها نیز از انواع مختلفی برخوردارند که نخ تابلو فرش های فروشگاه جهان فرش اغلب از جنس آکریلیک و پلی استر با کیفیت هستند.


                                         تابلو فرش ماشینی 1200 شانه 120× 90


تابلو فرش های ماشینی 700 شانه

تابلو فرش های 700 شانه از تراکم کمتری نسبت به تابلو فرش های 1200 شانه برخوردارند. این تابلو فرش ها دارای قیمت کمتر و ضخامت بیشتری نسبت به تابلو فرش های 1200 شانه هستند. در تابلو فرش های 700 شانه معمولا 2550 گره به کار می رود و فرش ها از 8 الی 10 رنگ توسط ماشین آلات و دستگاه های روز و پیشرفته که در ایران هم وجود دارند بافته و تولید می شوند. تراکم فرش ها در ضخامت، لطافت، وضوح، ریز بافتی، استحکام، زیبایی و.... فرش تاثیر می گذارد. تابلو فرش های 700 شانه از ظرافت و وضوح کمتری نسبت به تابلو فرش های 1200 شانه برخوردارند.


                                       تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح آبشار


تابلو فرش های ماشینی 1200 شانه

تابلو فرش های 1200 شانه از ظرافت و زیبایی بیشتری نسبت به تابلو فرش های 700 شانه برخوردارند و از تراکم بالایی برخوردارند. فرش  های 1200 شانه از 3600 گره تشکیل شده اند و استحکام و سفتی فرش به وضوح مشخص است. طرح ها در تابلو فرش های 1200 شانه نسبت به تابلو فرش های 700 شانه زیباتر و واضح تر هستند و همچنین قابل ذکر است که قیمت تابلو فرش های 1200 شانه از تابلو فرش های 700 شانه بیشتر هستند به دلیل تراکم و گره های بیشتر استفاده شده در این تابلو فرش ها.


                                        تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با قاب چوبی


تابلو فرش های طرح منظره

اگر شما به طبیعت علاقه مندید می توانید از تابلو فرش های منظره برای جلوه دادن به مکان های مورد نظر خود اعم از منزل (اتاق نشیمن، سالن پذیرایی و اتاق خواب)، محل کار، مکان های سنتی و.... استفاده نمایید. طرح های تابلو فرش های منظره به چند دسته ی گل و گلدان، سبد گل، طبیعت، کلبه، دریاچه و برکه، روستا، پل، کوچه باغ، چاه آب، شکوفه، آبشار، کوچه های اروپایی، ونیز، خانه های جنگلی، رودخانه، آسیاب آبی و.... تقسیم می شوند. تمام این طرح ها در سه سایز 50 × 70، 70 × 100 و 50 × 100 توسط فروشگاه تابلو فرش های جهان فرش عرضه می شوند. 

        تابلو فرش ماشینی طرح پس از باران با قاب شاپرک               تابلو فرش ماشینی 1200شانه طرح روستا با قاب PVC     

   

تابلو فرش های طرح فرانسوی

تابلو فرش های فرانسوی نیز یکی دیگر از طرح های زیباییست که طرافداران خاص خودش را دارند. این تابلو فرش ها بیشتر در مکان های کلاسیک و مدرن و.... استفاده می شوند. این تابلو فرش ها طرح های متنوعی دارند که پر فروش ترین و معروف ترین این طرح ها عبارت اند از طرح بدرقه، شاعر جوان، پاستور باز، کانون خانواده، عروسی تزار، تمنا، کوروش و ماندانا، جشن پاپ، بازار شانزلیزه، هیزم شکن، نقاش، پیانو زن، شام آخر و... . تمام این طرح ها با استفاده از رنگ های متنوع و زیبا توسط ماشین آلات و دستگاه های بافندگی روز دنیا بافته و تولید شده اند. شما می توانید با انتخاب یک تابلو فرش مناسب جلوه ی زیبا و ویژه ای به مکان مورد نظرتان بدهید.  


        تابلو فرش ماشینی طرح هیزم شکن با قاب استخونی               تابلو فرش ماشینی فرانسوی طرح بدرقه    


تابلو فرش های طرح آیه قرآنی

 یکی دیگر از طرح های موجود در فروشگاه جهان فرش، تابلو فرش های آیه ی قرآنی می باشند که بیشتر در مکان های مذهبی، سنتی، منزل، محل کار و.... مورد استفاده قرار می گیرند. آیه های این تابلو فرش ها بیشتر وان یکاد، آیت الکرسی، چهار قل، سوره توحید، اسماء خدا و... هستند. تابلو فرش های آیه 1200 شانه از بافت و وضوح بیشتری نسبت به تابلو فرش های 700 شانه برخوردارند و واضح تر و خوانا تر حک شده اند. این تابلو فرش ها را می توانید به عنوان هدیه نیز به عزیزانتان تقدیم کنید.


        تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح وان یکاد              تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با قاب چوبی                                                       

تابلو فرش های طرح متفرقه

انواع دیگری از تابلو فرش ها هستند که جزء هیچ کدام از دسته هایی که در بالا ذکر شد نیستند. یکی از آن ها دسته ی حیوانات است که بیشتر آن ها طرح هایی از اسب، گنجشک، پروانه، سگ، آهو و.... هستند. طرح های دیگری نیز وجود دارند مانند دختر عشایری، مکه و مدینه، مادر و فرزند، طرح ها مینیاتوری، طرح های چهره و پرتره و... . شما می توانید با سلیقه ی خودتان و با توجه به رنگ و دکوراسیون مکان مورد نظرتان، تابلو فرش مد نظرتان را انتخاب نمایید و پس از سفارش از سایت فروشگاه اینترنتی تابلو فرش های جهان فرش، خریداری نمایید.


       تابلو فرش ماشینی طرح دختر عشایری               تابلو فرش ماشینی طرح آهو با قاب PVC          

   

انواع قاب های تابلو فرش

همانطور که فرش ها انواع و اقسام مختلف با ویژگی های خاص خود را دارند، قاب این تابلو فرش ها نیز متفاوت هستند و به چند دسته ی چوب، PVC ، MDF ، برنج و... تقسیم می شوند. چوب ها از مرغوبیت و زیبایی بیشتری نسبت به جنس های دیگر برخوردار هستند و همچنین قیمت آن ها از جنس های دیگر نیز به مراتب بیشتر است. تمام قاب ها فروشگاه گالری جهان فرش از کیفیت بالایی برخوردارند و در مقابل گرما، سرما و رطوبت دچار مشکلاتی از قبیل کندگی رنگ و یا برهم خوردگی رنگ قاب نخواهند شد و شما می توانید با خیال راحت در هر گونه مکانی از آن ها استفاده نمایید. انتخاب قاب ها به رنگ فرش و سلیقه ی شما بستگی دارد. این مجموعه تابلو فرش های سفارش شده ی شما را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب، در کوتاه ترین زمان درب منزلتان تحویل می دهد.

                                         تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح سبد گل